OTO-OKO

Opis klienta:

OTO-OKO świadczy usługi ortoptyczne dla dzieci od 4 lat i młodzieży. Ortoptyka stanowi część okulistyki i obejmuje badania zaburzeń widzenia obuocznego i ich leczenie za pomocą odpowiednich ćwiczeń. Oferuje takie usługi jak diagnoza i terapia ortoptyczna oraz zajęcia doskonalące umiejętności szkolne.

Główne cele:

  • zwiększenie świadomości użytkowników o ortoptyce
  • budowanie zaufania do marki poprzez pokazanie profesjonalizmu
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie świadomości marki
  • dotarcie z ofertą do rodziców dzieci w wieku od 4 lat i młodzieży

Działania MPG Media przeprowadzone do osiągnięcia postawionych celów

Współpraca z OTO-OKO rozpoczęła się od projektowania strony internetowej.

Podczas projektowania strony zostały wyznaczone główne rozdziały, jakie ona powinna zawierać :

  • FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  • O mnie – opis oraz doświadczenie osoby prowadzącej badania.
  • Usługi i cennik – wymiana wszystkich usług oferowanych przez OTO-OKO wraz z cennikiem.
  • Blog – źródło informacji o marce, rozwiewa wątpliwości potencjalnych klientów i ostatecznie – przekonuje do skorzystania z oferty.
  • Galeria – zbiór zdjęć gabinetu ortoptycznego.

Dalszym rozwojem OTO-OKO zajmowaliśmy się w ramach projektu 360.

Publikacja artykułów informacyjnych

Publikacja banerów odsłonowych/10 000 odsłon miesięcznie

Prowadzenie bloga firmowego

Stworzenie wizytówki firmy na portalu informacyjnym

Administracja strony internetowej polegająca na:

  • Bieżącej aktualizacji strony internetowej
  • Bieżącym utrzymaniu aktualnego stanu technicznego strony internetowej
  • Optymalizacji podstron pod kątem wyszukiwarki Google

zobacz inne case studies

Ta strona używa plików cookie aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z jej użytkowania. Korzystając z serwisów MPG Media wyrażasz zgodę na użycie plików cookie.