Opis klienta:
OTO-OKO świadczy usługi ortoptyczne dla dzieci od 4 lat i młodzieży. Ortoptyka stanowi część okulistyki i obejmuje badania zaburzeń widzenia obuocznego i ich leczenie za pomocą odpowiednich ćwiczeń. Oferuje takie usługi jak diagnoza i terapia ortoptyczna oraz zajęcia doskonalące umiejętności szkolne.
Główne cele:
- zwiększenie świadomości użytkowników o ortoptyce
- budowanie zaufania do marki poprzez pokazanie profesjonalizmu
- pozyskiwanie nowych klientów
- budowanie świadomości marki
- dotarcie z ofertą do rodziców dzieci w wieku od 4 lat i młodzieży
Działania MPG Media przeprowadzone do osiągnięcia postawionych celów
Współpraca z OTO-OKO rozpoczęła się od projektowania strony internetowej.
Podczas projektowania strony zostały wyznaczone główne rozdziały, jakie ona powinna zawierać :
- FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
- O mnie – opis oraz doświadczenie osoby prowadzącej badania.
- Usługi i cennik – wymiana wszystkich usług oferowanych przez OTO-OKO wraz z cennikiem.
- Blog – źródło informacji o marce, rozwiewa wątpliwości potencjalnych klientów i ostatecznie – przekonuje do skorzystania z oferty.
- Galeria – zbiór zdjęć gabinetu ortoptycznego.
Dalszym rozwojem OTO-OKO zajmowaliśmy się w ramach projektu 360.
Publikacja artykułów informacyjnych
Publikacja banerów odsłonowych/10 000 odsłon miesięcznie
Prowadzenie bloga firmowego
Stworzenie wizytówki firmy na portalu informacyjnym
Administracja strony internetowej polegająca na:
- Bieżącej aktualizacji strony internetowej
- Bieżącym utrzymaniu aktualnego stanu technicznego strony internetowej
- Optymalizacji podstron pod kątem wyszukiwarki Google
You must be logged in to post a comment.