Dolnośląska Organizacja Turystyczna

Opis klienta:

Stowarzyszenie pod nazwą „Dolnośląska Organizacja Turystyczna” (DOT) utworzyły władze samorządowe Dolnego Śląska w styczniu 2000 r. Organizacja ta została stworzona w wyniku przekształceń dokonywanych w obszarze zarządzania turystyką, zgodnie z normami obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Powołując DOT jako pierwszą w Polsce organizację o charakterze regionalnym władze samorządowe województwa dolnośląskiego wykazały duże zainteresowanie rozwojem ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku.

Działalność Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej obejmuje różne obszary, takie jak:

  • Europejski Szlak Zamków i Pałaców
  • Szlak Tajemniczych Podziemi
  • Szlak Kulinarny Smaki Dolnego Śląska 
  • Dolny Śląsk Rowerem i wiele innych

Główne cele:

  • promocja turystyczna Dolnego Śląska
  • rozwój aktywności fizycznej i ruchowej u turystów
  • zaspokojenie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania
  • stworzenie dogodnych warunków konsumpcji dla turystów
  • budowanie zaufania
  • zwiększenie świadomości użytkowników o atrakcjach Dolnego Śląska
  • rozwój turystyki
  • zachęcenie użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej ” Dolny Śląsk Rowerem”

Działania MPG Media przeprowadzone do osiągnięcia postawionych celów

  • Reklama display i content marketing na lokalnych serwisach informacyjnych

Reklama graficzna oraz content marketing na lokalnych serwisach informacyjnych ogólnowarszawskich i poszczególnych dzielić Warszawy

Materiały promocyjne wyświetlane na 18 portalach informacyjnych

Publikacja banerów odsłonowych

Skuteczność ( w okresie 11 miesięcy):

Ilość wyświetleń: 5 496 704 

Ilość kliknięć: 10 975

Przygotowanie, publikacja i promocja jednego artykułu sponsorowanego w miesiącu

Skuteczność ( w okresie 11 miesięcy):

Ilość wyświetleń: 9 974

Ilość unikalnych użytkowników: 4 852

Social media: Promocja poprzez publikację linków do artykułów sponsorowanych na Fanpag’ach portali dzielnicowych

Promocja artykułów sponsorowanych poprzez płatną kampanię reklamową na Facebooku

Skuteczność:

wyświetlenia: 1 461 308

Polubienia: 5 571

Kampanie Google ADS

Promocja polega na wyświetlaniu propozycji wyszukiwania dla wybranych użytkowników oraz przypomnienia oferty w formie graficznej wyłącznie użytkownikom zainteresowanym ofertą.

Skuteczność:

ilość wyświetleń kampanii: 3 407 000

ilość przekierowań na stronę: 718

Poprawa opinii o aplikacji Dolny Śląsk Rowerem

Łączna ilość opinii – 8

Poprawa oceny z 2.9 do 4 gwiazdek.

Obsługa strony internetowej

MPG Media także zajmuje się wsparciem przy obsłudze i zarządzaniu stroną www.

Działania przeprowadzone dla DOT:

– obsługa, wsparcie techniczne strony

– aktualizacja wtyczek strony

– zadbanie o bezpieczeństwo strony(SSL)

– polityka prywatności strony, zadbanie o elementy prawne strony

– uaktualnienie, lifting strony.

zobacz inne case studies

0
    0
    Produkty
    Nie dodałeś żadnych produktówWróć do oferty

    Ta strona używa plików cookie aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z jej użytkowania. Korzystając z serwisów MPG Media wyrażasz zgodę na użycie plików cookie.