Opis klienta:
Stowarzyszenie pod nazwą „Dolnośląska Organizacja Turystyczna” (DOT) utworzyły władze samorządowe Dolnego Śląska w styczniu 2000 r. Organizacja ta została stworzona w wyniku przekształceń dokonywanych w obszarze zarządzania turystyką, zgodnie z normami obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Powołując DOT jako pierwszą w Polsce organizację o charakterze regionalnym władze samorządowe województwa dolnośląskiego wykazały duże zainteresowanie rozwojem ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku.
Działalność Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej obejmuje różne obszary, takie jak:
- Europejski Szlak Zamków i Pałaców
- Szlak Tajemniczych Podziemi
- Szlak Kulinarny Smaki Dolnego Śląska
- Dolny Śląsk Rowerem i wiele innych
Główne cele:
- promocja turystyczna Dolnego Śląska
- rozwój aktywności fizycznej i ruchowej u turystów
- zaspokojenie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania
- stworzenie dogodnych warunków konsumpcji dla turystów
- budowanie zaufania
- zwiększenie świadomości użytkowników o atrakcjach Dolnego Śląska
- rozwój turystyki
- zachęcenie użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej ” Dolny Śląsk Rowerem”
Działania MPG Media przeprowadzone do osiągnięcia postawionych celów
- Reklama display i content marketing na lokalnych serwisach informacyjnych
Reklama graficzna oraz content marketing na lokalnych serwisach informacyjnych ogólnowarszawskich i poszczególnych dzielić Warszawy
Materiały promocyjne wyświetlane na 18 portalach informacyjnych
Publikacja banerów odsłonowych
Skuteczność ( w okresie 11 miesięcy):
Ilość wyświetleń: 5 496 704
Ilość kliknięć: 10 975
Przygotowanie, publikacja i promocja jednego artykułu sponsorowanego w miesiącu
Skuteczność ( w okresie 11 miesięcy):
Ilość wyświetleń: 9 974
Ilość unikalnych użytkowników: 4 852
Social media: Promocja poprzez publikację linków do artykułów sponsorowanych na Fanpag’ach portali dzielnicowych
Promocja artykułów sponsorowanych poprzez płatną kampanię reklamową na Facebooku
Skuteczność:
wyświetlenia: 1 461 308
Polubienia: 5 571
Kampanie Google ADS
Promocja polega na wyświetlaniu propozycji wyszukiwania dla wybranych użytkowników oraz przypomnienia oferty w formie graficznej wyłącznie użytkownikom zainteresowanym ofertą.
Skuteczność:
ilość wyświetleń kampanii: 3 407 000
ilość przekierowań na stronę: 718
Poprawa opinii o aplikacji Dolny Śląsk Rowerem
Łączna ilość opinii – 8
Poprawa oceny z 2.9 do 4 gwiazdek.
Obsługa strony internetowej
MPG Media także zajmuje się wsparciem przy obsłudze i zarządzaniu stroną www.
Działania przeprowadzone dla DOT:
– obsługa, wsparcie techniczne strony
– aktualizacja wtyczek strony
– zadbanie o bezpieczeństwo strony(SSL)
– polityka prywatności strony, zadbanie o elementy prawne strony
– uaktualnienie, lifting strony.
You must be logged in to post a comment.